نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

جنگ بر سر دو سهمیه پلی آف والیبال ادامه دارد | سقوط آذرباتری به لیگ دسته یک

  • کد خبر: ۹۸۴۵۸
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
جنگ بر سر دو سهمیه پلی آف والیبال ادامه دارد | سقوط آذرباتری به لیگ دسته یک
تیم‌های شهرداری ارومیه، لبنیات هراز آمل، شهرداری گنبد، مس رفسنجان، پیکان، مقاومت شهداب یزد و فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال  هم به پایان رسید، تا تنها یک هفته تا پایان دور گروهی باقیمانده باشد. این در حالی است که هنوز در دو هفته پایانی، تکلیف خیلی از ابهامات روشن نباشد! از سه سهمیه باقی مانده پلی آف، یک سهمیه به مس رفسنجان رسید تا تیم تاره وارد به لیگ برتر خوشحال‌ترین تیم هفته لقب گیرد، اما ۴ تیم سیرجان، پاس گرگان، شهرداری گنبد و راهیاب همچنان چشم به راه کسب دو سهمیه باقی مانده اند.
در پایین جدول هم هر هفته سرنوشت دو تیم سقوط کننده پیچیده‌تر می‌شود. با شکست شهرداری ورامین قهرمان سابق ایران و آسیا و اضافه شدنش به جمع آذرباتری، سایپا و هورسان باید تا روز آخر منتطر ماند. در بالای جدول نیر به جز سپاهان که صدرنشینی و اول شدنش از هفته‌ها قبل قطعی شده، رده بندی تیم‌های دوم تا چهارم و حتی پنجم، مشخص نیست.

ویدیو چک هم مانع شکست نشد!
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته فولاد سیرجان تیم مدافع عنوان قهرمانی و قهرمان آسیا همانند بازی رفت، قافیه را به تیم خوش ترکیب هراز باخت و ویدیو چک هم با قضاوت خوب داوران، کمتر بکار آمد! و مانعی نیز بر سر راه شکست دوباره نشد. فولاد با این شکست، صعودش به تاخیر افتاد و هراز همچنان به رتبه دومی امیدوار. هراز هم مثل کاله عطایی در هفته‌های پایانی در حال رسیدن به اوج است.

حفظ رتبه دوم با چنگ و دندان!
پیکان باز هم به لطف تجربه بالای بازیکنانش، از شکست گریخت و بازی باخته به تیم پاس گرگان را برنده شد. پاس نیز همانند فولاد با این باخت خانگی، صعودش به تاخیر افتاد و کارش به جنگ سخت داربی گلستان با شهرداری گنبد افتاد. پیکان چند هفته‌ای است که برای حفظ رتبه دومی اش، رقابت سختی با لبنیات هراز و شهداب یزد دارد و با چنگ و دندان تا هفته بیست و چهارم موفق به حفظ آن شد.

بازی جوانمردانه سپاهانی‌ها!
سپاهان به رغم اینکه دیگر خیلی نیاز به آب و آتش زدن برای کسب برد و امتیاز ندارد، در مقابل بازی انتحاری سایپایی‌ها، ابتدا دو ست عقب افتاد و در نهایت با بازی جوانمردانه ۳ بر ۲ پیروز شد تا مبادا حق رقبای حریف ضایع شود. این اتفاق خوبی است که همه تیم‌ها برای رعایت عدالت و روح پاک ورزش، تا سر حد امکان تلاش کنند. خصوصا نتیجه ست پنجم این بازی ۲۲ بر ۲۰، خود گواه خوبی در این خصوص است.

نگاهی به سایر بازی‌ها
در سایر بازی‌ها، شهرداری ارومیه از سد ورامین گذشت تا حرف‌های تندروان تحقق یافته و او نزد علاقمندان تیمش رو سفید شود. شهرداری با این برد هنوز امیدوار به کسب رتبه‌ای بهتر از پنجمی در پایان دور گروهی است، ولی ورامینی‌ها با این شکست وارد بحران سقوط شدند.
شهداب یزد آماده‌ترین تیم این روز‌های لیگ، بعد از آنکه ست اول را به تیم جوان و جنگنده آذرباتری واگذار کرد، در سه ست بعدی با نمایشی خوب به دهمین بردش در نیم فصل دوم رسید. شهدابی‌ها به جز بازی با مس، یک فینال تماشایی با پیکان در آخرین روز دارند که می‌تواند همه چیز را هم برای آن‌ها و هم برای هراز و ارومیه تغییر دهد!
در گنبد، جزیده نه تنها خیال طرفداران پرشمار تیمش را از بابت سقوط آسوده ساخت، بلکه با جبران شکست دور رفت مقابل راهیاب، امید‌های صعود به پلی آف را هم در دل علاقمندان به والیبال گنبد زنده کرد! اتفاقات امروز موجب شد تا داربی روز چهارشنبه با پاس گرگان، تبدیل به یک فینال تمام عیار شود.
در آخر می‌رسیم به تیم مس رفسنجان که با بردن تیم پرانگیزه هورسان که با تمام وجود برای نباختن می‌جنگید، ۳ بر ۲ در یک بازی نزدیک، پیروز شد و با این برد زودتر از خیلی از تیم‌های مدعی خود را مسافر پلی آف ساخت. مسی‌ها با زوج بادرنگین و خداوردی در این فصل یکی از شگفتی سازان جام بودند و بدون توجه به آنچه که در مرحله پلی آف در انتظارشان است، انگار به فتح جام قهرمانی با این صعود نائل آمدند.

نتایج کامل دیدار‌های هفته بیست‌وچهارم

شهرداری ارومیه ۳ – شهرداری ورامین یک؛ (۲۵-۲۷)، (۲۵-۲۲)، (۲۵-۱۹)، (۲۵-۱۶)

مس رفسنجان ۳ – هورسان رامسر ۲؛ (۲۱-۲۵)، (۲۵-۲۲)، (۲۵-۲۳)، (۲۲-۲۵)، (۱۵-۹)

لبنیات هراز آمل ۳ – فولاد سیرجان ایرانیان صفر؛ (۲۵-۲۳)، (۲۵-۲۳)، (۲۵-۲۰)

پاس گرگان ۲ – پیکان ۳؛ (۲۷-۲۵)، (۲۲-۲۵)، (۲۵-۲۰)، (۱۹-۲۵)، (۹-۱۵)

شهرداری گنبد ۳ – راه‌یاب ملل مریوان صفر؛ (۲۵-۲۳)، (۲۵-۱۵)، (۲۵-۲۲)

فولاد مبارکه سپاهان ۳ – سایپا ۲؛ (۲۳-۲۵)، (۲۱-۲۵)، (۲۵-۲۱)، (۲۵-۱۹)، (۲۲-۲۰)

آذرباتری ارومیه یک – مقاومت شهداب یزد ۳؛ (۲۵-۲۰)، (۱۵-۲۵)، (۲۳-۲۵)، (۱۸-۲۵)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->